اشتباه کردم از اول
خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

جمعه 23 آبان 1393
ن : محمددانیال

اشتباه کردم از اول

لطفادر مورد شعر هام و داستان هام نظر بدین...

 

 

همه چی رو من نگفتم،اشتباه کردم ببخش

فهمی از تو من نداشتم ،اشتباه کردم ببخش

پشت سر رو نمی دیدم،رو به را تو نشستم

ندونستم که غریبم،اشتباه کردم ببخش

جام و آئینه و گلدون،امشبه یا شب دیگه

تو رو تو خوابام میدیدم،اشتباه کردم ببخش

جام تو زهرو عسل بود،آئینه ات عکس خودم بود

گل و باغچه ات من نبودم،اشتباه کردم ببخش

دل و کارت تبریک من،خنده و تمسخر تو

شانسی دل بازی  نکردم،اشتباه کردم ببخش

حکم تو وسوسه بودش،من حواسم به نگاهت

شرط و من نذاشته بودم،اشتباه کردم ببخش

راز و رمزهر نگاهت،ستارست تو آسمونم

چشمات و تو شب ها دیدم،اشتباه کردم ببخش

من تو ناز هر نگاهت،خاطره هام رو می دیدم

خاطرت موند تو نگاهم،اشتباه کردم ببخش

تو سلام نداده رفتی،خداحافظت عزیزم

من که بودم سر راهت،اشتباه کردم ببخش

تو که بوسه ات روی لحظه،ساعت تولدت بود

زیر انجماد حرفات،اشتباه کردم ببخش

تو نگفتی عاشقونه،بعضیا عاشق نمیشن!!!

من با حجم گرم دستات،اشتباه کردم ببخش

تو برو،نیا از این راه،بسته شدعمق ی دریا

شبا اشک و گریه زاریم،اشتباه کردم ببخش

نغمه ی خدا خدا هااا،رازو نذر بی کسی ها

باشه حرف تو قبوله،اشتباه کردم ببخش

سجده ی محبت من،کبر وناز بیشتر تو

رو به قبله من نبودم،اشتباه کردم ببخش

اشتباه کردم ببخش که باز واست ترانه میگم

این ترانه  هم مهم نیس،اشتباه کردم ببخش



نظرات شما عزیزان:

محیا
ساعت18:31---23 آبان 1393
هر گاه نتوانستی اشتباهی را ببخشی آن از کوچکی قلب توست، نه بزرگی اشتباه ...

دختری از جنس باد
ساعت18:22---23 آبان 1393
خوب بود داداشی افرین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته هام، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.